
Soite
- Esityslistat ja pöytäkirjat
- Hallinto ja päätöksenteko
- Toiminta ja talous
- Keski-Pohjanmaan keskussairaala
- Viestintä
- Virallinen ilmoitustaulu
- Lomakkeet
- Hoidon saatavuus
- Hoitoketjut
- Laatu ja prosessit
- Palveluseteli
- Asiakas- ja potilastyytyväisyys
- Asiakkaan ja potilaan oikeudet
- Asiakasraadit
- Asiakas- ja potilasmaksut
- Asiakirjahallinto ja tietosuoja
- Sähköiset palvelut
- Kehittämistoiminta
- Opiskelijat
- Perehdytys
- Toimintaa tukevat palvelut
- Julkiset hankinnat
- Vanhusneuvosto
- Vammaisneuvosto
Asiakastyytyväisyys maaliskuussa 2018
Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.
Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa.
Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien
että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä
palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään
palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei
voida julkisesta palautteesta tunnistaa.