Anna palautetta

Kehitämme Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soitessa  toimintaamme ja palvelujamme jatkuvasti. 

Haluamme antaa potilaillemme parasta mahdollista hoitoa. Kehittyäksemme ja tullaksemme entistä paremmiksi haluamme sinulta palautetta toiminnastamme. Seuraamme palautetta säännöllisesti ja otamme palautteet huomioon kun kehitämme toimintaamme. 

Palautteen voit antaa nimettömänä tai omalla nimelläsi. Halutessasi saat henkilökohtaisen vastauksen palautteeseesi,

mikäli olet jättänyt yhteystietosi. Sekä risut että ruusut ovat tervetulleita.


Jos asiasi koskee terveydentilaasi tai jatkohoitoasi, ota puhelimitse suoraan yhteyttä hoitavaan yksikköön. 

Yleispalautetoiminnon kautta ei vastata terveyteen liittyviin kysymyksiin.


Ethän myöskään lähetä palautelomakkeella henkilötunnustasi tai muuta salassa pidettävää tietoa. 


Jos saamasi hoito herättää kysymyksiä, on hyvä keskustella asiasta henkilökohtaisesti lääkärin tai hoitohenkilökunnan kanssa hoitoyksikössä.


VOIT ANTAA PALAUTETTA SEURAAVIN TAVOIN:


Palaute hoidosta   

Voit antaa palautetta hoidostasi potilastyytyväisyyskyselyllä. Hoitopalautteen voi antaa anonyymisti.
Jos sen sijaan haluat, että sinuun otetaan yhteyttä, muista jättää yhteystietosi.

Yleinen palaute

Voit antaa yleispalautetta verkkolomakkeella koskien sairaalan toimintaa, sairaalan hallintoa,  näiden verkkosivujen sisältöä tai muuta yleisestä asiaa. Palautteen voi antaa myös anonyymisti.
Jos sen sijaan haluat, että sinuun otetaan yhteyttä, muista jättää yhteystietosi. Sekä ruusut että risut ovat tervetulleita.


Vaaratapahtumailmoitus

Mikäli koet, että omassa tai omaisesi hoidossa on tapahtunut virhe tai vaaratilanne, voit tehdä ilmoituksen verkkolomakkeella. Ilmoituksen voit tehdä nimettömänä tai omalla nimelläsi.
Jos jätät yhteystietosi, saat tiedon asian etenemisestä. Ilmoitus käsitellään vastuussa olevien ihmisten kanssa.
Hoidon aikana voit myös heti ottaa havaitsemasi vaaratapahtuman puheeksi suoraa henkilökunnan kanssa.

Potilaslakiin ja potilasvahinkolakiin perustuvat ilmoitukset

Muistutusta, kantelua tai potilasvahinkoilmoitusta tehdessä on mahdollista ottaa yhteyttä potilasasiamieheen.
Soiten potilasasiamiehet neuvovat ja ohjaavat potilaita ja heidän omaisiaan potilaan asemaan ja oikeuksiin liittyvissä asioissa.


KIITOS PALAUTTEESTASI!