Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys elokuussa 2019

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.



Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 


Kaikki
terveysasemat
82% 9% 9%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
81% 10% 9%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
100% 0% 0%

Yhteispäivystys

Elokuussa 2019
58%

11%

31%

Lastenpäivystys

Elokuussa 2019

95%

3%

2%

Röntgen

Elokuussa 2019

96%

3%

1%

Neuvolat

Elokuussa 2019
86%

6%

8%


Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Medisiininen
poliklinikka
97% 3% 0%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
89% 4% 7%
Naistentautien
poliklinikka
94% 4% 2%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku elokuussa 2019


66

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


82
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)