Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys kesäkuussa 2020

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.

Koronatilanteen takia osasta Soiten toimipisteistä ei ole saatu asiakaspalautteita tiloissa sijaitsevien palautelaitteiden kautta.


Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 




Kaikki
terveysasemat
93% 5% 2%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
0% 0% 0%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
0% 0% 0%


Yhteispäivystys

Kesäkuussa 2020

67%

6%

27%

Lastenpäivystys

Kesäkuussa 2020

0%

0%

0%

Röntgen

Kesäkuussa 2020

90%

5%

5%

Neuvolat

Kesäkuussa 2020
86%

11%

3%

Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Sisätautien
poliklinikka (vain 4 vastausta)
75% 25% 0%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
100% 0% 0%
Naistentautien
poliklinikka
0% 0% 0%
Suu- ja hammassairauksien
poliklinikka sekä hammaspäivystys
100% 0% 0%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku kesäkuussa 2020


69

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


98
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)