Soiten koronaverkkosivu osoitteessa: korona.soite.fi
Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys helmikuussa 2020

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.


Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 




Kaikki
terveysasemat
77% 14% 9%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
91% 5% 4%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
90% 10% 0%


Yhteispäivystys

Helmikuussa 2020
71%

17%

12%

Lastenpäivystys

Helmikuussa 2020

80%

10%

10%

Röntgen

Helmikuussa 2020

96%

1%

3%

Neuvolat

Helmikuussa 2020
88%

8%

4%

Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Sisätautien
poliklinikka
94% 4% 2%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
100% 0% 0%
Naistentautien
poliklinikka
94% 6% 0%
Suu- ja hammassairauksien
poliklinikka sekä hammaspäivystys
94% 2% 4%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku helmikuussa 2020


78

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


61
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)