Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys helmikuussa 2019

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.



Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 


Kaikki
terveysasemat
90% 7% 3%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
94% 4% 2%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
88% 12% 0%

Yhteispäivystys

Helmikuussa 2019
65%

6%

29%

Lastenpäivystys

Helmikuussa 2019

97%

3%

0%

Röntgen

Helmikuussa 2019

91%

6%

3%

Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Medisiininen
poliklinikka
97% 2% 1%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
100% 0% 0%
Naistentautien
poliklinikka
97% 0% 3%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku helmikuussa 2019


73.84

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


53
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)