Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys huhtikuussa 2019

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.



Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 


Kaikki
terveysasemat
90% 6% 4%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
90% 6% 4%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
95% 5% 0%

Yhteispäivystys

Huhtikuussa 2019
67%

9%

24%

Lastenpäivystys

Huhtikuussa 2019

84%

10%

6%

Röntgen

Huhtikuussa 2019

91%

5%

4%

Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Medisiininen
poliklinikka
91% 6% 3%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
100% 0% 0%
Naistentautien
poliklinikka
96% 2% 2%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku huhtikuussa 2019


68.50

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


70
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)